The child has one intuitive aim: self development
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
Σχολικό έτος 2020 – 2021
Η προσέγγιση του Άξονα «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση κι Ευθύνη» στην Α Γυμνασίου έγινε μέσα από την μουσική, αλλά και την σχέση της με άλλες τέχνες. Στα εργαστήρια επικεντρωθήκαμε στα ανθρώπινα δικαιώματα, και τα εξετάσαμε μέσα από το έργο καλλιτεχνών/art-ivists, που εκφράζουν με την τέχνη τους μια κοινωνική ανησυχία. Οι μαθητές επέλεξαν και σχολίασαν φωτογραφίες του βραβευμένου Γ. Μπεχράκη, έγραψαν επιστολές σε προσφυγόπουλα από το εγκεκριμένο υλικό του ΙΕΠ “Μονόλογοι στο Αιγαίο”, εξερεύνησαν τραγούδια που συνδέθηκαν με παγκόσμια ή τοπικά κινήματα, ηχογράφησαν ραδιοφωνικές εκπομπές, ραδιοφωνικά μηνύματα, και κάποιοι, συνέθεσαν τραγούδια.
Οι μαθητές/τριες της Β γυμνασίου γνώρισαν την ιστορία του Ερυθρού Σταυρού, τη δράση του Χαμόγελου του παιδιού και τα είδη μετανάστευσης. Συνολικά, διαπραγματεύτηκαν τις έννοιες Εθελοντισμός-Αλληλεγγύη-Ενεργός πολίτης και χαρτογράφησαν τα δικαιώματα του παιδιού.
Εκδηλώσεις διάχυσης:
http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/4939
http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/4729