The child has one intuitive aim: self development
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
Σχολικό έτος 2020 – 2021
Στον τέταρτο θεματικό άξονα «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» έγινε προσπάθεια να προετοιμαστούν οι μαθητές/τριες να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προσδοκίες του μέλλοντος, μέσω της μεθοδολογίας STEAM. Οι μαθητές της Α και Γ γυμνασίου πειραματίστηκαν με τον τρισδιάστατο σχεδιασμό μοντέλων και την τρισδιάστατη σχεδίαση. Αντίστοιχα, στη Β γυμνασίου πειραματίστηκαν με τον μικροελεγκτή Arduino, δημιούργησαν διαδραστικούς πίνακες ζωγραφικής σε καμβά ενσωματώνοντας ηλεκτρονικά κυκλώματα, κινητήρες και αισθητήρες. Οι πίνακες «ζωντανεύουν» και με την προσθήκη αισθητήρων γίνονται πιο έξυπνοι.