The child has one intuitive aim: self development
Σχολικό έτος 2020- 2021
Στον άξονα «Φροντίζω το Περιβάλλον», οι μαθητές της Α και Β τάξης είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τους βασικούς άξονες όπου καλλιέργησαν τις δεξιότητες της συνεργασίας, κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και προσωπικής ανάπτυξης. Οι εργασίες- άλλοτε ατομικές κι άλλοτε ομαδικές- εκφράζουν ένα τόλμημα των μαθητών/τριών ώστε να συνειδητοποιήσουν και να τις εκάστοτε θεματικές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι μαθητές/τριες διδάχθηκαν τον άξονα, Φροντίζω το Περιβάλλον, μέσα από λογοτεχνικά κείμενα. Περιηγήθηκαν σε λογοτεχνικά κείμενα για να κατανοήσουν το νόημα του ταξιδιού στον κόσμο της φύσης. Υιοθέτησαν επομένως τον ρόλο του ευαισθητοποιημένου πολίτη, αποκτώντας γνώσεις, αξίες, στάσεις, δέσµευση- μαζί με τις απαραίτητες ικανότητες- για να προστατέψει αλλά και να βελτιώσει το περιβάλλον.
Οι εργασίες των μαθητών καθώς και η δημιουργία δικών τους λογοτεχνικών κειμένων αντανακλούν την ανάγκη τους για διαφοροποιημένους τρόπους διερευνητικής μάθησης με την οποία βελτιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία: αυξάνει την επιθυμία για μάθηση, χτίζει δεξιότητες και εξάπτει την περιέργεια για μάθηση.
https://skills21ioneidios.blogspot.com/
Παράλληλα, οι μαθητές της Γ τάξης ασχολήθηκαν με τους άξονες της οικολογικής συνείδησης καθώς και των φυσικών καταστροφών. Μέσω του προγράμματος WALK THE GLOBAL WALK ήρθαν σε επαφή με τους 17 στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης. Στη συνέχεια, ασχολήθηκαν με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη γεωθερμία. Στο τέλος, ήρθαν σ’ επαφή μ’ ένα επίκαιρο θέμα, τις πανδημίες (Η Ιστορία μας διδάσκει…. Τα Μαθηματικά ερμηνεύουν) και συγκεκριμένα πανδημίες που έχουν εμφανιστεί με την πάροδο του χρόνου, οι πανδημίες μέσω της τέχνης, κατανομή δεδομένων για τις πανδημίες και παρακολούθηση της μολυσματικότητας μέσω του αναπαραγωγικού αριθμού R0.